Werkvoorbereider/ planner

Als werkvoorbereider ben je verantwoordelijk voor lopende en nieuwe projecten. Je werkt binnen het team nauw samen met zowel verkoop als de monteurs voor de begeleiding van een project. Het gaat om een veelzijdige en afwisselende functie

Doelstelling van deze functie is het begeleiden van orders & projecten binnen de organisatie. Ook werk je mee aan de dagelijkse coördinatie van service werkzaamheden, administratieve afhandeling van orders en bied je ondersteuning bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Als team zorgen we voor een goede werksfeer en helpen elkaar waar nodig

Werkzaamheden

  • Opstellen van offertes & begrotingen; het maken van kostencalculaties voor nieuwe installaties.
  • Project uitwerken m.b.v. technische werktekeningen, het maken van componentselecties en systeem-keuzes.
  • Je onderhoudt contacten met onze opdrachtgevers/ klanten en leveranciers.
  • Het aanvragen / bestellen / onderhandelen van projectmaterialen.
  • In overleg, planning van dagelijkse werkzaamheden & technische ondersteuner voor de Service Technicus
  • Coördineren van materiaal leveringen en project begeleiding op locatie.

Bij gebleken geschiktheid word je verantwoordelijk voor het zorgdragen van de volledige werkvoorbereiding van onze (nieuwbouw) projecten en ben je het aanspreekpunt voor het verzorgen van materialen, het doen van bestellingen, het uitzoeken van technische zaken en het inzetten van externe partijen voor deze karweien.

Functie eisen

Voor deze functie zoeken wij iemand woonachtig in Zeeland of West-Brabant die beschikt over een flexibele houding, sociaal is, communicatief sterk, zelfstandig en verantwoord werkend en klantvriendelijk is ingesteld.

Tevens beschik je over:
  • Afgeronde technische opleiding in de installatie- of elektrotechniek. (MBO+/HBO)
  • Of mogelijk praktijkervaring in een technische functie, eventueel als servicemonteur gewerkt
  • Goede organisatorische vaardigheden, nauwkeurig kunnen werken.
  • Je weet je zowel mondeling als schriftelijk goed uit te drukken.
  • Initiatiefrijk en in staat om zelfstandig beslissingen te nemen t.a.v. de dagelijkse taken en verantwoordelijkheden.
  • Je bezit goede vaardigheden met MS office en je hebt ervaring met een ERP systeem ( wij werken met Syntess Atrium).
  • Ervaring met het opstellen & lezen van installatietekeningen, elektrotechnische schema’s en/of flowschema’s.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een competitief salaris van €3200-€4200 (afhankelijk van achtergrond en ervaring)
  • Fulltime of partime (32 uur) dienstverband met uitzicht op een vast dienstverband
  • goede primaire – en secundaire arbeidsvoorwaarden & conform de CAO metaal en Techniek.
  • Ruime ontwikkelingsmogelijkheden, ruimte voor eigen initiatief en zelfontplooiing.

Glerum Koeltechniek is van origine een familiebedrijf met korte lijnen en een open structuur. Het zoeken naar de beste oplossing voor de opdrachtgever staat in het dagelijks werk centraal. Eigen initiatief, correct en efficiënt werken, flexibiliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel.

Hebben wij jouw interesse gewekt?
Mail je CV naar info@glerumkoeltechniek.nl (t.n.v. Robert Glerum) of bel 0113-214335.

Adequate Service

Kundige servicemonteur

24 uur per dag, 7 dagen per week

+31 (0) 113 21 43 35